viernes, 23 de septiembre de 2016

Presentación personal y de nuestro blog


Benvinguts al nostre blog!

Som na Pili i en David, estudiants del màster de formació del professorat 2016-17. Hem format parella per col·laborar en les activitats de l´assignatura de Processos i Contexts Educatius". Estem molt il·lusionats amb aquestes noves ferramentes, tot i que no som natius digitals. Això és una motivació extra per nosaltres, ja que tots dos estem convençuts que les TIC són una eina imprescindible per transmetre coneixements i educar als alumnes avui dia.

Esperem que el nostre blog serveixi per poder transmetre-us tot el que anem aprenent, no només al llarg de tota l'assignatura si més no durant tot el curs.

A continuació ens presentarem, així ens podreu conèixer millor.

Hola a tothom, em dic Pili Vallespir i em vaig diplomar en Turime ja fa uns quants anys. Les meves passions a la vida són: viatjar, els meus fills i fer classe, i les vaig descobrir amb aquest ordre. Encara que no ho sembli, estan molt relacionades. Per començar el que més m'agrada de viatjar és que coneixes nous llocs i cultures, no hi ha millor escola que el món. En segon lloc, els fills et donen una nova perspectiva de totes les coses, et fan redescobrir-les i t'ensenyen de noves. I si parlam de fer classe, m'he adonat que, quan aquesta acaba, jo també he après moltes coses. Resumint, penso que la meva passió no és altra que no deixar d'aprendre.

Bones de nou. Sóc David Tena i em vaig llicenciar en Biologia també fa uns quants anys. Des de llavors, he treballat dins l´àmbit de la investigació i la divulgació de la ciència i la natura, tot i que tambè he fet d´educador ambiental, inclòs de professor dins de dos programes de reforç a l´estiu de la conselleria d´educació de la CAIB. Actualment, sóc agent de medi ambient al Consell d´Eivissa. 
He decidit apuntar-me al màster, ja que entenc que es tracta d´una nova porta professional que pot obrir-se, tenint clar que m`agrada transmetre coneixements i em sento còmode ensenyant.


Per finalitzar, us mostrem un parell de fotografies. A la primera mostram el que podria ser el pupitre d´un alumne a les nostres aules












https://pixabay.com/es/tecnolog%C3%ADa-ordenador-portátil-equipo-792181/


En aquesta segona, us mostrem un aula d´infantil d´enguany a sa nostra illa.



No hay comentarios:

Publicar un comentario